Wednesday, July 11, 2012

Sabar Yang Indah

Sejak bergelar seorang ibu apa yang korg rase?..
Adakah keadaan sama? Obcoz laaa xmungkin kan..
Memamg pasti naluri akan berubah..
Perasaan kasih sayang semua juga berubah..
Pada aku keadaan makin terasa..
Apabila mengandungkan anak ketiga..
tahap kesabaran makin tinggi
Alhamdulilah kalau itu yang Engkau berikan setiap kali
Aku meminta dariMu Amin..

Tapi aku mengaku adakala kesabaran ini diuji
Tahap kemarahan melanda..Ya Allah kuatkan aku 
Supaya terus bersabar..
Dan Sangat-sangat berSyukur
Bila Tengok Pada Keadaan Sekeliling Aku dilahirkan 
dikalangan keluarga yang banyak bersabar
Tidak mudah Melenting dan Sebagainya
Semoga Kesabaran kekeluargaan
Terus Bersemi Untuk Generasiku Akan Datang

 Aku Pasti InsyaAllah
 Ganjaran sangat Besar Untuk Orang Bersabar..
Mulai hari ini dan Seterusnya..Jadikan hamba Mu ini
Seorang anak, isteri dan ibu yang penuh dengan
perasaan yang kuat untuk BerSABAR....!!!!


~Bersabar Untuk Membesar Anak-Anak Ini~


No comments:

Post a Comment