Monday, January 9, 2012

Redha

Sedih rasenyer..
tapi redha dan tetap bersyukur adik dapat fully BF selama 1y..
sekarang stok adik semakin berkurangan...dah pelbagai usaha telah ibu try tapi tetap sama..
stat mggu nie adik terpaksa dicampur dengan Formula Milk..Sowei erk adik..
Insyaallah nnt kalau ada rezeki..kita continue balik okeh!!

**hari 1st beri adik susu FM...menangis xnak, sekuat2 hati xnakk jugak tp selepas 2..3minit penat menangis adik mengalah n minum jugak!!! Hati seorang ibu tetap menangis sedihhh..sowei adik ibu terpakse..coz nnt kalau kat umah BS adik nak minum apa kan? :(

mOOd ~ Sedih!! Ker ada sebab lain kenapa susu adik kurangkan..tetttttss!!

6 comments:

  1. OI OI OI
    ade sebab laiinn??
    ape kaaahhh ??

    aniwei
    tahniah sbb berjaye BF secara eksklusif
    kagum .. !!!

    ReplyDelete
  2. setidaknya adik dah merasa susu ibukan...

    ReplyDelete
  3. cha: ops!! thanks! tapi aku akan lebih kagum klu dpt sampai 2year


    qhaifa: ermmm itulaa rezeki bsyukur kan..

    ReplyDelete
  4. alahai.. siannya! huhu..... xtau nk bg cadangan sbb yus sndiri mngalami mslh tu jgak!... :(

    ReplyDelete
  5. aku sbnrnye doc suh aku stop BF gak..
    tapi aku sian anak aku..
    dia xmo tido kalo x nyot nyot..
    haihh..
    tapi.. sbb aku makan ubat..
    xtau aa cane..
    aku ada tya doctor ada infection pepe x..
    dia kata xde cume.. suh stop dulu.. haihhh

    ReplyDelete
  6. eus: ermmm mybe rezeki anak sampai disini jer kan

    chi: haaa bab kesian tue yg xbuleh thn..kesian sgt bila tgk anak meraung nk nyot2..aku rase faktor kesihatan kot doc srh ko stop..tp klu ko rase xmemudaratkan diri..trskan..doc biasa laa..yg penting kita tahu diri kita cmne kan..

    ReplyDelete