Sunday, December 4, 2011

Kaya Sekelip Mata


Sure semua org nak kaya kan..nak duit yang banyakk..dengan duit mcm2 buleh buatkan..tanyalah kaum wanita apa yang dorg akak buat dengan duit...confirm kalau kaki shoping tue satu hari buleh habiskan duit yang beribu ribann..owh sonokkk sgt...itu hati wanita yang suka shopping..

Ok xmo bebel panjang2 meh nak citer semua nie buleh buat kita kaya sekelip mata..tapi harus diingat duit bukan mudah diperolehi dengan hanya kenyitkan mata..kata orang kalau tiada usaha tiada duit..betulkan..

Moneydrop korg pernah dengar rancangan baru di astro..alahai sunggoh seronok bila tengok duit berjuta didepan mata..insyaallah...kalau rezeki para peserta ada tak kemana kan yang penting usaha sambil berdoa..

Konsep Permainan

Setiap pasangan peserta akan diberikan RM1,000,000 dan perlu menjawab 8 pilihan soalan. Mereka diberikan 60 saat untuk melaburkan wang yang mereka miliki di petak jawapan yang mereka fikirkan betul. Sekiranya mereka tidak pasti mereka boleh meletakkannya di beberapa petak. Jika jawapan mereka BETUL pelaburan mereka selamat dan boleh digunakan pada pusingan berikutnya tetapi jika SALAH pelaburan tersebut akan hilang.

Haaa itu sedikit maklumat tentang konsep rancangan tersebut.. Kalau korg nak tahu moneydrop ini jugak buleh dimenangi dengan bermain permainan secara Online so cmne korg2 xnak mencuba nasib ker...More Info MONEYDROP...

3 comments: