Friday, July 1, 2011

Tanpa Kau SiapaLah Zahin

Entry kali nie..wahhh aku BANGGA itu saja yg dapat dikatakan...
Tengok saja my 2nd hbeg..amatlah berharga..klu t'tinggalkan XSENANG DUDUK..gelisah..risau dan aku sanggup suruh cik somi balik amik..alhamdulilah cik somi faham tekiu :*
Nape amat berharga w'pon benda tue bukan emas @pon intan berlian tapi tuk anak tersayang..mmg tidak ternilai dengan benda berharga tue..dan aku bsyukur aku sudah melebihi fasa pertama n seterusnya hope dapat diteruskan w'pon production kdg2 merundum tp aku yakin rezeki utk zahin akan dipermudahkan..Amin

Avent Manual Sangat Terbaik..
Sudah berjasa selama 6 bulan

Rezeki zahin skali pump kdg2 5oz..4oz @ 3oz
total 1day utk hari bkerja 11oz hingga 13 oz..syukur alhamdulilah
**pst2 klu ada rezeki nak gak beli Spectra 3 Electric ..nengok mommies lain pakai best relaks jew..
kena bodek cik somi nie..

No comments:

Post a Comment