Wednesday, May 18, 2011

Nak Tengok Jugak Nur Kasih The Movie


Anda suka..anda Minat? alahai nape pulak tibe2 aku like sgt mau nengok citer nieh..siyes mmg aku..
aku suka jln citer die mmg feeling sgt..suasana penggambaran mmg cantik..itu utk drama yg rating mmg tinggi..skrg tuk the movie kompom superB..

O.M.G aku nak nengok tapi cmne xkan mau apply cuti..sunggoh sayang coz dok bajet simpan cuti..
al maklum kg masing2 jauh so phm jerlaaaaaa...aku saja hint en abg..jumaat nie tulun jaga anak mau tgk wayang..jawapannyer "xyah nak gatai klu nak pegi..pegi together wokey" haa jwpn yg pasti aku tahu..mmg rite..so juz pendam jer tggu cd..ermm kompom xbesh mau layan cd kan...
klu nak g time wekeend anak2 cmne xkan mau bwk..ada jugak yg tgk nurkasih kami 1 family hahaha..
so tggu jerla dpt tak aku layan citer nieh..
**ker ada org mau tulun jd myBS jap sila Angkat Tangan..keh3

No comments:

Post a Comment