Friday, November 5, 2010

SonokNyer NovemBer..:x

Owhh..lambat aku mau update psl kdatangan NOVEMBER yang sgt aku suka..n sgt bharga tuk aku!! m'genai ape yer..ermm tunggu jerla nnt aku story monry kay!! xbesh arggH klu gtau skrg keh2..kunun jer uwekk!!!
Tapi dsebalik kdtgan november yang sudah blalu 5hr..aku bdebar2 mnanti kedatangan Disember aiyok asal lak dgn disember nie ermm..sure laa psl ahli baru dlm idup me n cik somi..tp aku owg yg paling bdebar ofcos laa m'mikirkan cmne la keadaan aku time mau delivery nnt! owg kata jgn tlalu pikiq tp dlm2 aku xnak pikiq seme tue..tetap dok pikiq gakk yerlaaa..sape xrisau weiii!! p2 tuk 2nd baby nie lak aku bsalin kat k.l jer..so phm2 jerla dlu ada mak leh laa manja2 cikit2..w'pon cik somi ada tp phm jerla dgn mak nieh len skit kan kan..so dis time kena byk bdikari..w'pon mak akan dtg tp after aku meletopp...ngade jer kann..citer mcm mak aku xdtg jerkan saje jer..nk wat gimik :p...
oKAY laa..nnt kite cont cite psl apee yang sonok sgt dgn November nieh..pEACe :p

2 comments:

  1. salam awak.. btul la ngandung 2nd nie manja skit aaa... asal baring ja nak kena alas2 ngan toto n bantal..
    huhu ... cian kita kan...

    ReplyDelete
  2. huiyooo..2nd baby pun byk nye beli baru...mamasue pun tgh pregnant 2nd baby...yg BEST + irony...daughter mamasue pun nama dia dhiya....hihihihi...blh la visit2 blog mamasue nt ye...2nd baby mamasue ni tak tau sex lg...and mamasue pun kene go thru balik brg2 dhiya,tgk mana yg elok,blh pki lg...

    ReplyDelete