Tuesday, October 5, 2010

So Sad..Myprincess Besday

So sad bila berciter pasal besday myprincess nieh!! besday yang jatuh pada 22.09.2010 ritu xleh diraikan nie seme gara-gara kesihatan aku yang aku yang tidak mgizinkan...huhuhuhu sungguh kesian w'pon dhia irdina tidak phm tuk demand party besdaynyer tapi aku rase mcm bersalah..plan nyer 24@25.09.2010 nak raikan tapi mmg bdn aku xleh bangun asik terbaring jer huhuhuuhu...myhubby nk g open house pon tergendala tgkkan keadaan aku yang tidak bermaya..Aku terlantar selama 2week..2hr kat hospital huhuhu..thanks hubby atas perhatianmu..w'pon aku tahu seme itu tggjwb tapi bertuah sgt segala perhatian yang dberikan..m'mandangkan family jauh huhuhu..
Besday dhia hanya diraikan dirumah mgasuh..aku n hubby belikan cek yang simple n buat sdikit goodies tuk kwn2 yang lain..ermm sowei yer itu saja ibu termampu buat...

Ibu n ayah berharap dhia irdina menjadi anak yang terbaik..akan jadik kakak yang terbaik tuk adik yang bakal keluar nnt..xmo lasak2..xmo notty kay!! you are good gurl yer..awak dah besar now 2year..Ape2 wish u hppy besday tuk sayang ibu n ayah..n so sowei lbt update kat blog nieh..dhia phm kan keadaan ibu (w'pon ku tahu ko lom mgerti)..

1 comment: