Friday, June 11, 2010

Status Mak Buyong Kembali...

Betoi ker apa yang aku nak citer nieh?? Ermmm betoi laa ish2..alhamdulilah i'm again pregnant for 2nd baby now dah 12weeks, lgpon dhia irdina pon dah 2y tis year so jarak yg xde la dekat sgt..org kata okla 2year bezakan...sebenarnyer target baby nie tuk nxt year tapi org kata dah rezeki Allah nk kasi kan terima Segalanyer...bukan ape aku target tuk Januari Baby coz leh la sama date dgn myBesday tapi xpela nk buat cmner baby nie Disember..myhubby kata hold la sampai bulan January...ish sungguh tak bernas seme tue..klu due dah hujung2 tahun xpela nie ptengahan bulan Disember..ape2 pon aku doakan baby nie sihat walafiat semeNyer..dan d'permudahkan proses untuk melahirkan nyer...Amin..
Tuk 2nd baby nie..aku bsyukur Morning Sickness b'kurangan klu nk banding dengan 1st baby dlu..itula org kata berlainan rasenyer..xsemestinyer sama dengan 1st baby..tapi kali nie penyakit malas aku sangat keterlaluan..lps balik umah nk baring jer..masak pon dah kurang, mujurlah myhubby paham dengan keadaan aku nieh so mkn nasi bgkus jerla jwbnyer cuma wekeend jer aku masak itupon yg simple2...Orang kata haaa kali nieh baby Boy lak kot..ermm aku xnak over confident sgt coz bagi aku seme ketentuan Ilahi..klu d'kurniakan Boy @ Gurl aku terima dengan Syukurnyer..janji sihat tubuh badan n sempurna sifatnyer..tp klu Boy besh gak tingin lak rasenyer..nk gak rase ada baby Boy nieh...hehehe so dah sepasang la kan..keh2

Opss!! stop sinin..penyakit kemalasan semakin d'rasai sdikit demi sdikit skrg..haaa dah mai dah..penyakit buatan org nie xdpt nk agakkan cuma org yg pernah lalui akan phm hehehe...k la nnt cont bciter yer..coz mau lentokkan bdn k'arah bantal hehehe...doakan aku n kandungan sehat semeNyer..thanks ;)

    ** gbr d'atas hanya hiasan coz skrg lom npk perut mcm tue hehehe..still kempis :p..kempis ker??? nk tau mai nengok sendiri.. :p

No comments:

Post a Comment