Tuesday, April 13, 2010

Kusut..

Ya...allah kuatkan aku utk lalui seme ini...kadang2 pikir aku tlalu kusut tuk m'mikirkan seme nieh..beshnyer klu aku nieh ada kuasa. Kuasa mcm doremon pon dah kira bagus huhuhu ...angan2 tak ingtkan..adoi susah nyerr please laa tulun saya..saya xtau nk buat keputusan mcmne lagi nieh...nak berseonok tiba2 tpakse cancel last minute..aku tahu seme itu mmg dikira tiada rezeki tapi nape erk...kuat kan..kuat kan aku..aku nk pergi gak tpt tue..hope en.somi memahami aku n niat aku..sowei kwn2 nape entry aku kali nie mcm tgantung kan..tggu erk dah dpt resultnyer aku akan citer lebih details..skrg bg masa tuk aku bertenang n dpt bfikir dengan waras...esok mau kelik tganu...hope dpt tenangkan fikiran..amin Kau alwiz d'sisiKu..



















No comments:

Post a Comment