Thursday, February 11, 2010

Sabah Lagi

Part 2 picture trip ke Sabah dan diantara picture yang terpilih n yg sgt suka aku nengok..nak tau apasal aku suka..haaa jom terjah hehehe...tp mula2 ingt malas moh masuk..tp pikir ish rugi lak..coz aku rase mcm cute jer pic tue hahaha tsangat laa perasaaaan aku nieh..arr lantak arr janji aku puas hati keh2..*itam putih our family nice pic

*model signboard npk demok kan huhu

* pic nie sbb wit mak n dhia pink kalerr..so sweet

*pic nie aku yg myibuk hehehe..tp cute kan perasaan

pic yang aku terasa sdikit kurus n cute w'pon anak lepaih k'blkg keh3
*buah ati sapo laa mcm macho lak(tuk aku la)..hahaha
* ala-ala outdoor shoot lak hehe nice kan
ok itu jer..saja nk share..nk ikutkan beratus2 lg pic tapi malas msk seme semak lak blog aku nie...

No comments:

Post a Comment