Monday, September 7, 2009

CITER-CITER MAU RAYA

WAKTU** kejap jer arinie dah 17hr bposa..aku dah prepare ker semuanyer...alahai mcm xsempat jer..tapi baju2 smua dah siap shping..alhamdulilah..kopak juga poket nie...kuih dah oder n buat skit kot**tuk umah lak xsiap ape sgt coz mau lik kg..tapi langsir dah siap jahit oleh my Emak..thanks mak..muah ckit!!!
Duit RAYA**modal lebih skit coz 2 kg mau braya
minyak tol lagik..ayoyoo!!duit!duit..
BALIK KG## tis year braya umah mertua T'GANU huhuhu cmne erk..kira 1st time nie..bcoz b4 nie xsempat coz aku bpantang so kat umah sdiri laa..haaa tahun nie kena laa ikut turn di umah somi..perasaan tue sdih pilu..gak nie..tapi yang best n amat bmakna kali nie raya dgn si TeCik tue..baju kurung dhia pon dah siap tomei nyer...anak IBU pkai so tomei..n 2nd raya lak BESDAY Dhia Irdina 1YEAR (22/9/08)..dan satu lagik 2nd raya gak aku kelik PENANG
BESHH dpt lik kg ceq..mau kutip duit raya d'sana pulak kehkeh2
ANd last waktu ini selalu cemburu coz
blalu terlalu cepat..letih penat smua nie b'baloi...
w'pun aku sedar penah mgeluh itu mmg aku mgaku!!!heeee Terukkan aku nie..
-tHANK aLLah BERIKAN aku KesabaRan, kEKUatan Tuk
Dapatkan KebahagiaN INI-

No comments:

Post a Comment