Thursday, April 2, 2009

Manisnya Senyuman Mu

Senyumlah...Senyumlah..SmiLe..Smile...
Adusss!!gembira dihati melihat anak yang tersenyum kesenoroKkan, hilang segala kekusutan di fikiran...aku bahagia..semakin bahagia anak membuat aku jadi terus bersemangat..memberi kekuatan walaupun adakalanya aku balik dengan keletihan tapi bila menatap wajah anak yang tersenyum kesonokan aku bersyukur terhadap pemberian Ilahi yang tidak ternilai harganya..Ini membuat sinaran kebahagiaan kami sekeluarga semakin bersinar-sinar...alhamdulilah..Anak begitu mudah tersenyum sekarang..Happy sangat apabila melihat Anak!!..Bila senyum jer terbentuk dua lesung pipi di pipi nyer...so kiut!! mUahh
dOa AkU!!! **
kebahagian + kegembiraan + kesoronokkan = 4 ever amin...

1 comment:

  1. DHIA DH CHUMEL BANGAT..AUNTIE YANA RINDU SAMA KAMU :* :* :*

    RITU G KL MAMA DHIA TAKMO ANGKAT PHONE :((

    ReplyDelete