Wednesday, October 19, 2011

Sampai dah..

Yang d'tunggu tudiaa sampai dah bungkus d'meja ku..haaa nie laa dia hbeg kedua Ku yang baru..Korg tahu kan hbeg kdua aku itu apa..apa lagi klu bukan beg menyusu..beli yang baru coz cooler beg umah BS dah ada kesan koyak sedikit..p2 leh la buat tukar2 klu mau basuh bila kotor nnt..dan ini bukan bmaksud beg b4 nie xpenah ku basuh tau..owh owhh..kali nieh aku pilih itam..obcoz lerr itam xnpk sgt kotorkan..p2 size besar sikit..brand Autumnz..beli kat OneBabyWorld...sure korg t'tanya kan asal aku xbeli direct..ermmm b4 nieh dah pernah ajak myAbang ke sana..tp lately nieh asik kebizian jer..so online jerlaa..lgpon kat opis nieh mmg tahu aku kaki sopimm online keh3...Pic mau tgk ker? alahh beg biasa jer..cooler beg xde bling2 pon..yg penting leh simpan stok susu myson..Enjoy Breastfeeding !!!!


Autumnz - Cooler Bag *FREE Autumnz Air Dry Mesh Bag*
v
v
v
kat bwh nie ape lak
ermm jom nengok hbeg lagik kew..
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
taraaa hanya PAPER BEG..apa isi erk..
xyah citer kot..
apa2 pon tenkiu Myabang muahss skit.
tp ini bukan adiah anniversari kan..
hehehe demand..demand..

**pstt pstt..buleh buat contest nie..sila teka isi d'dlm hehehehehe, rezeki tlebih leh laa anjurkan contest gituz kan..ahaks..daaaa

1 comment:

  1. aya...
    tunjuk la yg dlm paperbeg tu
    nk tgk...!!!!!!!

    ReplyDelete