Tuesday, October 18, 2011

I'm TEN months

"Ibu Saye dah BESAR!! lagik 2mulan adik setahun kan!!! yeahhh..sure ibu xsangka mase begitu cepat berlalu..adik membesar begitu cepat wit ibu..ayah n kakak..saya bahagia ibu..saya terharu ibu masih susukan saya..saya sayang ibu..alhamdulilah allah permurahkan rezeki adik melalui susu yang penuh b'khasiat..syukur.." <----klu zahin dah leh berkata2 sure adik bkata2 g2 kan..ceh angan2..hehehee hobi ku..

Myhero dah 10m..alhamdulilah w'pon adik tiap2 bulan akan demam bila beralih bulan tp alhamdulilah adik terus membesar..hari demi hari ibu nampak perubahan adik..adik cerdas..melasak itu usah ckp ler..skrg xlh
tgk org makan d'depan adik sure tgn cepat jer..itula serba sedikit tentang adik..
manja dengan ibu masih seperti dlu..usah d'tanya
     budak ensem d'hati ibu n ayah
     adik air liur meleleh tuu!!
    ..haaa klu gaya nie tanda nyer maw tido..
    I
    I
    I
    I
    I
    I
    I
    I
    I
    I
    I
    like pic nieh..
    jika anda suka.. pls clik LIKE!!!
    uiks nie bukan Fesbukk ahhh perasann hehehe..
***2..3 menjak niehh penyakit kemalasan memblog melanda..so kejap timbul kejap tenggelam..spserti biskut yg d'cicah air kah!! owh sunggoh merepek aku nieh.. :p

No comments:

Post a Comment