Monday, November 12, 2012

Kenapa Join Shaklee



Kenapa begitu tertarik untuk join Shaklee? Kerana ingin terus setia dengan vitaminnya, kalau nak ikutkan diluar sana pelbagai jenama vitamin yang ada..tapi hati tetap tertarik untuk menggunakan Shaklee..tiada paksaan dari mana2 pihak semuanya kerna hasil carian sendiri dalam internet..baca testimoni dari pengguna-pengguna shaklee membuat hati jatuh cinta untuk memcuba..dan hasilnya alhamdulilah sangat memuaskan.

Bermula mengandungkan anak kedua terus mencuba shaklee alhamdulilah badan terasa kurang letih, lemah2 badan dan pelbagai lg...walaupon balik rumah terus sibuk diri dengan hal-hal rumahtangga..kurang tidur dikala anak kurang sihat tapi badan alhamdulilah sentiasa bertenaga untuk terus uruskan hal-hal harian..dan apabila waktu berpantang aku tetap setia untuk mengambil set berpantang shaklee..tp kenapa? kenapa? coz xnak anak kepanasan dengan jamu2 herba yang kurang sesuai untuk ibu2 menyusu dan mengelakkan pembaziran apabila bayi terkena jaundis ibu terpaksa stop pemgambilan jamu so untuk elakkan pembaziran dan mahu badan sentiasa bertenaga dalam pantang aku terus dengan set shaklee.

Ingin terus setia dengan Shaklee terus join member..

Sebab-sebab Shaklee pilihan saya


1) Shaklee dibuat dari bahan2 semulajadi. Tak percaya? Anda tengok pada label botol/canister supplement Shaklee ada banyak nama2 kimia yang kita tak faham. Tapi sebenarnya ia adalah plant-derived, iaitu diperbuat daripada tumbuhan. Malah alcohol, glycerin dalam Shaklee adalah plant based.
2) Shaklee menjalani Ujian Klinikal, yang mana TIDAK ADA RULES untuk produk nutraceutikal untuk dibuat ujian klinikal. Namun demi memastikan ia benar2 berkesan, Shaklee tetap menjalankannya.

3) Peer/idendent study & published journal. Dr Bruce Miller satu ketika pernah menghantar emel kepada company2 lain yang juga mengeluarkan vitamin dan meminta supaya company2 tersebut published journal/study mereka...tapi sayangnya TAKDE, kecuali Shaklee.

4) Shaklee bebas dari bahan kimia, bahan pengawet mahupun unsur2 dadah. Ini sangat2 berbeza berbanding sesetengah supplement, in fact ubat2an yang boleh kita dapati dari klinik/farmasi. Tak percaya jugak? Jom sama2 baca testimoni di bawah ni ye.

So Sekarang..
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia ketahui bagaimana untuk mendapatkan harga istimewa). Hubungi saya di yakyols@gmail.com atau SMS 0194135398 untuk sebarang pertanyaan.


No comments:

Post a Comment