Wednesday, September 14, 2011

Raptai Jap..

OWHH bukan ceq yg g raptai tp g tengok raptai rini kan raptai penuh tuk 16hb nieh..biase lerr opis depan dataran jerr itu ngelat jap g nengok..bos kasi lampu ijau so langkah panjang ler tp xde nengok smpai hbihh coz lama banyak kejaa maw buat..reaksi besh sangat kagum..w'pon hanya raptai tp kemeriahan tue terasa..itulaa untung KITA ANAK MALAYSIA kan..

Excelii aku tingin nak bwk mudakk 2org tue nengok coz time nieh leh mgajar anak erti kmerdekaan w'pon dorg belom paham spenuhnyer..tp bila pikirkan keadaan si adik sian lak..coz laa ramai org n bpanas tapiii..tapii klu ayah nak bwk maww jer ibunyer pollowww...tp jgn harap lerrr mesti ayah keja huk2s..so nengok kat tv jerlaaa..

 bsedia tuk masuk..sukeee nengokk retak sama..retak kasut yg sama..
 pembarisan bmula
 belia n sukan..bsukan jap d'depan dataran
 perarakan masuk keta lotus bersama2 artis ats tue aizat
 nieh kenaiii..pengarah mude..shamsul
org kuat kita malek noor dan ada 2..3 org lagi spt jaguh badminton kite..
org lama jin shamsudin..penyanyi pop yeh3

video
tarian dr rancak sampai tradisional..
video

so mommy2..kwn2 xmo ker datang dataran 16hb nieh..g lerr beshh bukan tiap2 bulan ada kan,
yg leh bwk anak2 tue..apa lagik suroh anak2 bangun awai tuk lihat seme nieh..

MERDEKA..MERDEKA..MERDEKA..

1 comment:

  1. macam best je..nak pergi dataran tapi nak blik kg..tgk kat tv je lah

    dah follow jom follow back

    ReplyDelete