Tuesday, July 19, 2011

Dulu u don't like..now u like like..

Haaa mcmnie laa anak ibu n ayah like apa yg ibu ayah suka makan...ini mmg feberet me n lalingg Duyann Duyan, mmg feberet aku 1biji pon leh habis taw!!!adakalaNyer 2 biji pon aku hentammm tp skrg kena ctrl coz dok BF adikk takut kepanasan melampaui batas lak...tp owg kata duyan nie pon leh jadik milk booster..beshnyer klu jadik milk booster tuk aku lagikk laa aku pulun makan..berbiji biji aku sanguppp..
Tahun nieh duyan kat kebun my MIL kurang menjadik biasa bila buah bmusim2 nieh..adakalanyer menjadik adakalanyer tidak..nama pulak buah bmusim..klu banyak tue mmg jenuh makan..ermm rezeki kan..

Kalu kat kg hakuu..duyan nak dtg celah mana klu depan belakang sawah padi..tanam pokok mmg la naik tapi nak tunggu b'buah bjanggut2 ler...ada gak janggut dah panjang bjurai2 still buah duyan xkeluar2 gakk..
tapi klu mangg @ pelam haa kompom ada..ingat zaman remajaku dok bawah pokok sambil cicah sambal belacan wit kwn sekampong dan dok paotpeett..

Okla itu saja utk arinie..ape2 pon KAKAK suka DUYANNN..
    Auahhh..kakak mkn dok bersila ok..
     
    Nieh part yg paaling aku sukaaa anda terliur??..
    Klu nak pegi beli la sendirikkk..
    Part nieh jugak adakala KTOWG sanggup berebut..hehehe so sweettt..
    isi kuning..3biji rm20 mmg sedap n berbaloiii..

No comments:

Post a Comment