Wednesday, June 8, 2011

Hijab Style..

OMG..OMG mmg tsangat femes Hijab Style..suke nengok anak remaja yg btudung pandai sgt bergaya w'pon still menuntup aurat..alhamdulilah..dengan ini lebih banyak akan tertarik untuk menutup aurat hopefully tapi mesti mengikut syariat yg betulkan..yerla setengah tue nama jer menutup aurat tapi still dot dot dot (phm2 sendiriii) ermm ok ker gituw..malas komen pikir sendiri lorrr..mcm2 sangat fesyen skrg tp jgn la buat btudung sebagai fesyen yg suka2 pakai yg ada bahagian2 yg terdedah..Opsss b4 tis entry kali nieh xde kena mgena dengan sesiapa juz cakap2 jew so xmo terasa2 okey..coz saya tahu siapa SAYA bukan sempurna sepenuhnya..

Okey!!! Anak Gadis sure korg selalu @pon pernah terkam masuk ke Blog Hana Tajima, Ayu Ayunar, Maria Elena, Aishah Amin dan banyak lg mmg tak tersenarai la.. HIJAB STYLE LOVEHFW  <---kat sini korg leh tgk style2 yg dorg gayakan..marbelesss anda suka..saya like tp bila pikir umur n keadaan yg ada 2 budakcumel tuee rase macam kureng sesuaikan..coz byk kena pikir hal anak2 nieh...korg rase sesuai keww?

Tapiiii..Korg..korg nak tau aku ada gak try beli Maxi Skirt nieh coz tgk mcm cute so try la beli kat LALAPOP dan items tersebut dah aku dapat bila moh pakai lom tau lg hahahaa..heeee gataiiiii..tp akan pkai so tunggu erk apa gaya yg aku peragakan PERGHHH ayat xingt so tunggu erk post seterusnya..n one more thing suka gak nengok Tokei LALAPOP tue bgaya cumelll n cute ..i like..untung anak gadisszz skrg..

1 comment:

  1. so sweet of u buat entry psl maxi skirt lalapop . cepat lah pakai and kasi ai gamba u pkai skirt itu . mesti chantek :)

    ReplyDelete