Monday, April 18, 2011

i'm 4months!!

Alhamdulilah saya semakin besar n debam..bum..
ibu suka panggil mulat2 cayang (bulat)
nak taw sebab ape coz ibu kata muka saya mulat..mata mulat..
pp mulat..bdn mulat2..
saya nie suka sgt bmanja dgn ibu..
dah kenal sgt dgn ibu sbb dimana ada ibu disitu laa mkanan saya..
owhh nyum..nyum
bila g jln2 xmo tido atas stoller nak gak tido atas pangku ibu..
w'pon tahu tgn ibu tsangat lenguh..sian ibu kan..
coz now..berat saya dah 7kg taw!!!semangat kan
seme nie alhamdulilah khasiat yang tidak tnilai..mmg tbaik dr ibu iaitu..
SUSU IBU..
doa saya biar smpai 2thn saya trs dpt yg tbaik dr ibu..
ibu jadi yg tkuat n mesti bsabar k..
bukan apa tuk lalui saat yang tidak diduga tuk susui zahin erk..
14.04.2011 zahin dah ckop 4mnths n saya pon dah buleh nerap dengan jayanyer
budak baru bljr sure tkepak2 kan..
nerap jap jerr..ekk ekkkk nagis..manja toi kan saya nieh
tapi yg paling besh ibu ckp saya nie..lebih cpt nerap dr kakak..cayalah..
kakak xmo jeles taww!!
k laa stop sini..mau bmanja sama ibu...
doakan saya jadik anak yg tbaik..
mudah d'asuh..d'jaga..d'didik...anak yg soleh..

No comments:

Post a Comment