Friday, November 26, 2010

Jommm..1st Malaysia Baby, Children & Parents Expo

ini saja yg d'beli

free gift dr goodies beg

Expo yang amat ssuai tuk bakal2 ibu n family...lunch tadi aku n the geng sempat terjah..w'pon parking kat Mid Valley full ktorg ttp tunggu gak...org kata dah alang2 sampai kan..lgpon niehhh 1st aku join expo nie..mber yg penah pegi ckp ok expo nieh b'baloi tuk org boyot mcm aku nieh hehehe..

Bila dah sampai perghhh mnusia kat mana saja sure rmai..lg2 bila masuk free kan...ermmm p2 pulak ari jumaat kan lunch pjg..so ape lagikk serbu laa org...time ktorg sampai kire awai la dlm 12.30p.m gk goodies beg lom d'edar oorg dah b'atur pjg tuk amik goodies beg tue tp ktorg msuk dlm pusing2 dlu..mcm2 nyer ader avent, bebe, combi, modernmum, simple dimple, us baby, leap frog, lunatots n etc

Tuk btl jenama avent price leh tahan ada less..kbykan produk baby seme ada less..ssuai jugaklaa tuk bakal ibu, leh prepare tuk coming bby..Tapi aku juz amik btl ssu tomme tipple coz tgk hege mmg b'baloi tp juz amik 2 jer tuk cming bby n kakaknyer..simpan buat stock keh2...yang len2 bg aku ckop kot tuk buat sementara nieh..ape2 pon tggu bby kluar...so jom layan sdikit pic, len2 pic ada dlm camera myfren nk upload sure lbt lg...K tuk yg pegi masih sempat lg..ape lg wekend neeh penuhkan xtvt erk...

~clik tuk lbh jelas~

No comments:

Post a Comment