Monday, March 29, 2010

RM50 Alhamdulilah...

1st skali..Syukur alhamdulilah rezeki Dhia Irdina masih ada...penah ibu buat entry mgenai pic aksi si kecil terpilih dalam majalah harmoni...seme nie dah lama..dr tahun lepas lagi..n dari tahun lepas lagik puas aku tunggu mana hadiah nie..

mmg tak p'yabar aku nie kan pdhal rm50 jer..rm50 pon duit gakkan sape xnak klu dah org nk kasi free kan...ibu rase kalu momies kat luar tue sure sama gak tahap kesabaran level cipan mcm aku nieh...then ibu penah jugak kol bank rakyat pasal benda nie...tp asik2 past sana sini jer..p2 kata ok2 then tggu2 punya tggu xde gak..so aku pikir xpela bukan rezeki dhia so aku buat mcm xde ape2 jer...maybe bukan rezeki kot...tapi arinie alhamdulilah buka peti surat dari Bank Rakyat to Adik Dhia Irdina..pikir2 ape erk..haaa adiah yg r2 kot..tup2 yesss mmg betoi..w'pon lambat tp rezeki tetap ada..so leh la topup dlm acc. Nuri ..sape nak RM50 leh laa join Aksi Si Kecik kat Majalah Harmoni tue...mudah jer..

3 comments:

  1. 5o hengget pon duit kan..... sape nak bg, rezeki tuh..

    ReplyDelete
  2. hai...aya...
    lama x jumpa...
    sihat ker?

    ReplyDelete
  3. zue: haaa tula kan..rezeki tuh alhamdulilah

    farah: wahhh kecik dunia maya nie kan..akhirnyer ketemu jua keh3...sehat walafiat...mai k.l kita jpe k hehehe

    ReplyDelete