Thursday, December 31, 2009

GOOD BYE 2009, WELKAM 2010

Tahun 2009 akan berakhir malam nie dan muncul pula tahun 2010. Seperti biasa tahun baru perlu disertakan dengan azam yang baru. Samada azam lama di bawa ke hadapan ataupun menukar seluruh struktur azam bergantung kepada keperluan kita semua.

So korg semua ape azam yang korg inginkan??? Perlu ker azam nie, coz aku rase setiap perkara yang kita lakukan disertakan dengan azam kan..tapi mmg dah jadik kebiasaan bila muncul jer tahun baru sure org akan bertanya ape azam ko? apa azam ang?
Bagi umat islam lak 18hb sempena AWAL MUHARAM aritue dah msk tahun baru tapi..setengah org tak alert sangat coz dorg lebih suka sambut pada penghujung tahun coz time tue la ade bunga api yang tsangat meriah n konsert2 ambang tahun baru etc..Time tue baru ada kemeriahan kan?? Ermm pendapat org mmg bermacam2..

2010 utk aku? ape yang aku inginkan?? APE YER..

1. Coz tuk myfamily, myhub, myanak iNSYAALLAH aku cube bagi yang terbaik dr b4 nie..w'pon aku rase dah yang terbaik aku bagi tapi manusia sure ade kekurang n kelebihan kan..

2. Kerjaya?? erm nak naik pangkat adusss...jauh tue klu mau pikirkan coz PTK pon lum tau cmne..naik gaji cfirm ade la hehehe..hope terus jadik penjawat awam yang diinginkan oleh PM kot cewahh kui..kui

3. Kewangan/duit..hope blog mytomeioutlet terus bekembang n i'allah klu dimurahkan rezeki buleh tunaikan ape yang dihajati, ape hajat tue(belum buleh gtau hehehe) n dimurahkan rezeki anak?(tambah anak kew mybe hehehe no komen tunggu)..dijauhi sifat boros n tamak (aku mmg boros) ingat..mesti b'ingat..

4. Jadi INSAN YG TERBAIK..jadi anak yang terbaik..jadik menantu yang terbaik..jadik sahabat yang terbaik..jadik ibu n isteri dah t'tulis kat atas dan yang tpenting skali jadik umat islam yang terbaik utk agama..

Wish semua tue buleh diterima pakai ker?? ermm manusia nie kadang pandai berniat jer..tapi hampeh..aku akan mencuba yang mana terbaik lagipun bukan untuk orang lain kan bcoz untuk diri aku gakkan..berkat dan DOA dari org tersayang alwiz aku harapkan..thanks n muah AKU SAYANG KAMU SMUA.. :x :x

No comments:

Post a Comment