Monday, December 7, 2009

Besday Boy


Abang Happy Besday..sowei mmg lambat aku upload pic besday boy ksayanganku nie..bukan ape bz sikit..p2 tenet kat umah lak mls ku buka coz lom topup so pikir2 buat kat opis jer laa..
Citer psl my besady boy nie..kek dipotong awai satu hari ini kerna atas permintaan anak2 buah aku d'kg..kebetulan lik bhari raya haji di penang so celeberet disana la..ermm w'pon awai 1 day dsebabkan 29/11 ramai yang xde drumah so aku beli kek dgn mysis..main ambil jer kek yang mana ada..huhuhuhu..coz aku pikir nk book tuk sok tp atas2 ptukaran date so beli jer..

Heheh kelakar lak my abang malu siooottt..hahaha ini masanyer kenakan dia..coz mmg dia xsangka aku mau beli kek nie..coz masa di buka fridge then tye kek sape tu aku kata mysis punye so dia xsangka lak tis kek tuk dia..APE2 PON AKU MMG NK BUAT KO HAPPY MYBELOVED MUAH..hdiah tunggu sok yer daaa..

No comments:

Post a Comment