Monday, October 26, 2009

Sepetang Disawah

Minggu sudah aku balik kampung..
tapi sekejap jer rasa..mau tinggal lama lagi tapi apakan daya mau kerja..so dipetang hari dengan cuaca yang cantik aku capai hset untuk amik pic si kecik nie..dengan kehijauan padi yang tersangat cantik..udara yang tersangat nyaman..aku rajinkan tangan ajak si kecik tue berjalan2..layan pic tue bukan main suka dia..bila dah dpt kaki org kata nak berjalan jer tgk la tue..p2 yang paling aku xsuka huhuhuhu..dia mula kutip semua benda2 yang tak patut dia ambil..walaupun aku kata dhia JGN!! dhia NO!! tapi dengan selambanyer dia amik gak huwaaaaaa :((:((
Saat anak bila mula berjalan..mybe esok lusa dan seterusnya membuat aku terus terhibur dengan kerenahnya..
**ops lupe gtau bila umoq dhia 1year 1week alhamdulilah dhia irdina dah boleh berjalan walaupon dengan menggunakan lesen L..hehehee

1 comment:

  1. alahai.. dok ja dekat.. tapi blom berkesempatan mau jumpa dak tecik nie... ;))

    ReplyDelete