Thursday, September 3, 2009

-MALAS-PADAT-TIDO-

MALAS
aduhh dlm posa nie malas pulak aku nie
xtau la nape..asik tangguh jer buat keja..p2 ape lagik b'timbun2 laa surat
kat opis tue..tkejar2 mau buat..arghh..ape punye perangai laa..
heee yee..penyakit yg ssh mau hilang
PADAT
bunyi ayat mcm suspen jer kan hahaha
bulan posa nie aku rase masa b'lalu jap jer..
tido..bangun sahur..tup2 jam pkul 6lbh mau siap g keja
tp mujur la..myhbnd still MC dapat laa htr aku..
for myhbnd thanks! muahh ckit..
sbg cite..dok opis buat keja..bz ym penting gak tue..
p2 tgk blog mytomei jap..tup..tup jam 5petang balikkkkkk
singgah pasar rmdhan..huh kul 6 dah goreng2 n msk ape yg patut..
siap2 mau b'buka...alhamdulilah kenyang..huh!!!
kejap jer dah gelap..siap2 tuk esok tido...zzZZZZ
TIDO
tido lak kul 11pm paling awai..
mana tak nyer layan si tecik tue lagik belum tido
layannnn jer..ayah kuar kdg2 jer ade umah..
tp kuar pon ade sbb..(REZEKI)..aku t'tido layan dhia
huaa..hua aku pantas tjaga..amik ssu terus msk tido..
krohh..krohhh..4.30a.m bangun sahur...siap kejut myhbnd
yummm..yummm hbis kemas..itu..ini..alamak kompom xtido dahh
siap2 g kejaaa...SAMPAI OPIS BELUM TENTU LEH TIDO..huhuhuuu..
alkisahnyer...tamat..

No comments:

Post a Comment